Minjas sida

Halvtokigt sjuk mamma t en uuuuuunderbar dotter på 2och ett halvt. Är för nuvarande inskriven på psyk.avd men det känns onödigt, för jag har HELT PLÖTSLIGT blivit symptofri :O

Monday, May 07, 2007

Tråååååk
Är på avdelningen nu. Det är rätt så jävla tråkigt. Väntar på att Astrid ska komma upp.

Igår vad det ECT-tid igen. 11:35!!! Så sent! De sena tidena och det enorma illamående som jag upplever efter narkosen får mig att vilja bryta,,,om det inte vore för att jag märker e liten förändring i mitt mående skulle jag nog säga stopp. Jag tror att jag har två ECT-tider till. Sen ska jag troligen få börja sätta in concerta.

Det känns som om jag har varit inlagd så länge nu, jag har varit ilagd länge! Och det är svårt att återanpassa sig. Jag försöker ju åka hem så ofta jag kan, men....jag har liksom inget där att göra.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home