Minjas sida

Halvtokigt sjuk mamma t en uuuuuunderbar dotter på 2och ett halvt. Är för nuvarande inskriven på psyk.avd men det känns onödigt, för jag har HELT PLÖTSLIGT blivit symptofri :O

Saturday, February 24, 2007

Trååååååk

Jag har jätejättetråkigt. Har skrivit ett par inlägg på några forum, men det är ju inte direkt så många som svarar. Hehe, vilket kanske inte är så jättekonstigt, för jag har så bråttom när jag skriver att alla bokstäver blir omkastade. Nu sitter jag här och skriver i blogen jäääätte låååångsaaaamt, bara med pekfingrarna, koncentrerar mig jäääättemycket på att det ska bli rätt.

Att skeiva på papper går bättre, bokstäverna hamnar iaf i rätt ordning, men särskilt snyggt blir det inte.

Iaf, jag borde kanske gå o lägga mig snart, för att få en normal dygnsrytm, men jag vaknade ju för bara 13 timmar sedan, så det blir svårt. Kanske ska satsa på att vara uppe hela natten och gå o lägga mig tidigt imorgon, så att allt blir rätt. Eller lägga mig nu och ställa klockan. Fast iom att jag inte tagit nån nozinan nu, så kanske jag inte sover så länge ändå.

Min höft har börjat jävlas med mig igen. Det liksom snärtar till om jag rör på den efter att jag suttit ner. Det går i perioder. När jag var liten fick jag åka in till Sachska (ursäkta stavning) två ggr pga det. De sa att jag skulle växa ifrån det. :D ptjaaa, 20 år har tydligen inte varit tillräckligt...

Har lyssnat mycket på gammal god musik på you tube ikväll. Bob Dylan, Simon&Garfunkel, Melanie :love: och Leonard Cohen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home