Minjas sida

Halvtokigt sjuk mamma t en uuuuuunderbar dotter på 2och ett halvt. Är för nuvarande inskriven på psyk.avd men det känns onödigt, för jag har HELT PLÖTSLIGT blivit symptofri :O

Saturday, February 24, 2007

Jag mår bra!

Jaaaa! Det är sant! Jag mår bra! :) Sitter här hemma o spisar (muahaha, skampåle för det uttrycket) musik. Har lyssnat på masssa gamla godingar på you tube, nu har jag satt på simon&garfunkel och njuuuter!

Försöker få folk att hänga på ut, men ingen vill, förutom en stalker... O.o

jag är inne på min andra dag med lithionit, känner inte av några biverkningar. Jag hoppas att den stabiliserande effekten tar ett tag på sig, för jag börjar bli lite hypo, och vill så förbli. Har fått nozinan ordinerat till natten, men bläää! Jag sov till 14:00 idag. Hela dagen borta liksom. Så det får vara. Visst, det är bra att jag sover, men i sånna fall ska det ju vara en normal dygnsrytm, inte 13-timmarssömn.

Jag har träffat Astrid en gång till, och Maria två. Om litium inte funkar på mig, så hade hon iktorivil på förslag. Iktorivil var visserligen bra, men jag gick ner så förbannat mkt i vikt på den. Vill inte trigga igång några ätstörningar. men i dagens läge är jag rätt så långt ifrån dem, så aksnke det skulle funka. Ska försöka få igång någon slags rutin på ätandet, det är bra om jag har det, så att det blir lagom. Tror att det är viktigt inför concertan också, att jag är stabil i mitt ätande.

Såpp. Klrt slut, allt bra!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home