Minjas sida

Halvtokigt sjuk mamma t en uuuuuunderbar dotter på 2och ett halvt. Är för nuvarande inskriven på psyk.avd men det känns onödigt, för jag har HELT PLÖTSLIGT blivit symptofri :O

Tuesday, February 13, 2007

Uppdatering
Ojoj...var ett tag sen jag skrev här.

Jag är från och med imorgon patient på affektivt centrum!!!! :) Jag har fått en astrevlig läkare, som verkligen verkar bry sig. Jättegullig är hon, brukar fråga hur jag mår, verkar lägga märke till om det är dåligt. Jag har fått en kontaktperson också, Astrid. Jag fick inget speciellt intryck av henne, men enligt NBS och Ia så är hon "världsbäst!", vilket verkar lovande. Lasse, min kontaktperson på återbruket har tydligen också hört talas om henne.

Jag har ÄNTLIGEN blivit beviljad egna medel. Kanske kommer jag att slippa att tigga pengar av mamma varje månad nu. *hoppas*

Kronofogden har börjat dra 950 kr i månaden av mig nu, men jag tror att de inte kommer att få fortsätta att göra det, eftersom min inkomst har sänkts med 1500 kr sedan jag fyllde i "tillgångar-pappret". Vi får se.

Hursomhelst. Efter en lite mildare nedåtperiod mår jag nu bra igen. det vände i söndags, så så himla länge har det inte vart bra. Idag så fixade jag håret och sminkade mig för första gången på jättelänge. Kändes bra, jag blev snygg :p

0 Comments:

Post a Comment

<< Home